Červen 2014

PERSONAL CHOICE : FINÁLE 1/2

30. června 2014 v 19:10 | ~ M. Darllet |  PERSONAL CHOICE
HLASOVÁNÍ : od 30. 06. 2014 do 07. 07. 2014
Soutěže se nám pomalu blíží ke konci. Je na čase, si představit finálovou trojku, která se během dvou kol, bude snažit sehnat největší počet hlasů. A ano, opravdu bude finále rozděleno na dvě kola. Takže máte "takovou malou" šanci se po tomto kole ještě zachránit. No uvidíme, jak to dopadne..
Teď se podíváme na anketu z minulého kola a kdo že soutěží v tomto...

~ 4. Layout : Selena Gomez (Tyrkysový)

29. června 2014 v 17:07 | ~ M. Darllet |  Layouty - Selena Gomez
Přináším vám "v pořadí už čtvrtý" layout se Selenou Gomez. Oproti těm posledním třem, na tomto jsem si dala opravdu záležet. Měla jsem ho rozdělaný asi 3 dny a každý den tam něco upravovala. Co na něj říkáte?

~ 8. Icons : Návštěvnost za minulý týden ~

28. června 2014 v 7:00 | ~ M. Darllet |  Inscriptions
Mám tu pro Vás 4 ikonky k návštěvnosti. Pokud je někdo použije, prosím napište mi to. Neuváděla jsem na ně zdroj, tak ho prosím když tak připište k článku. Pokud by chtěl někdo jinou barvu, není problém, mám uložený PSD formát.

~ 1. Freestyle motocross

27. června 2014 v 6:00 | ~ M. Darllet |  Layouty - Na téma
Už delší dobu jsem tu tyto fotky měla připravené k zveřejnění, ale až teď jsem se k tomu dokopala. Jsou focené ještě v minulém roce. S přítelem jsme se byli kouknout na freestyle motocrossu, tak jsem pořídila pár fotek. Neřekla bych, že jsou nějak zvláštní, ale jsem s nimi spokojená. Na to, že jsou focené z dálky to ujde. Příště se v této rubrice můžete těšit na fotky z autorallye.

~ 2. PNG STACK - Lucy Hale

26. června 2014 v 7:00 | ~ M. Darllet |  PNG STACKS
Vytvořila jsem novou rubriku, kam budu přidávat PNG balíčky s celebritami. Už zde máme Selenu a nyní přidávám i Lucy. Pokud by měl někdo zájem, napište koho by jste tu rádi jako dalšího. Klidně přidejte i odkaz na fotky, jak chcete.
PŘED STAŽENÍM SI PŘEČTĚTE PRAVIDLA UŽÍVÁNÍ MÉ GRAFIKY

POKUD SI JE NĚKDO STÁHNE, PŘEDEM MI TO NAHLASÍ!!!

~ 10. Úvodní obrázky k povídce

25. června 2014 v 6:00 | ~ M. Darllet |  Grafika na přání
Poslední dobou objednávek na layout ubývá a ubývá. Layouty ode mně se vám asi moc nelíbí. Úvodní obrázky k povídkám s animacemi se však chytili. Mám tu další 2 úvodky pro Ellie a Tew*.
Udělala jsem 2 návrhy, protože holky mají povídku rozdělenou na dvě dějství(pokud dobře chápu). Ty, co by zaujímalo víc, koukněte se tady nebo tady.

FOLLOW ME : SLEDUJTE MĚ

24. června 2014 v 6:00 | ~ M. Darllet

PERSONAL CHOICE : 7.KOLO (+Zadání do FINÁLE)

23. června 2014 v 13:06 | ~ M. Darllet |  PERSONAL CHOICE
HLASOVÁNÍ : od 23. 06. 2014 do 30. 06. 2014
Zadání tohoto kola bylo: Oblíbená celebrita. V tomto kole už žádný automatický postup není, takže už to záleží čistě na Vás. Teď se holky poperou o 3 finálové pozice. A jak už jsem předtím zmínila, finále bude rozdělené na 2 poloviny. Takže bude probíhat 2 týdny a tudíž máte 2 šance. Hlasy na konci sečtu a vyhlásím pořadí. Ale to si víc povíme v dalším kole. Teď se koukneme na anketu...

~ 1. PNG STACK - Selena Gomez

21. června 2014 v 14:22 | ~ M. Darllet |  PNG STACKS

~ 8. Templates : POTM

20. června 2014 v 7:00 | ~ M. Darllet |  Templates

Poslední šablonka POTM neměla moc úspěch, tak jsem se rozhodla zkusit novou. Tentokrát je o trochu jednodušší, takže by měla jít nastavit všem. Udělala jsem 4 varianty. Růžovou, Fialovou a dvě s přechodem barev. Pokud by měl však někdo zájem, přidělám i další barvy.
Šablonky si stáhnete kliknutím na ní. Nedivte se, že jsem to opět nahrála na uloz.to, ale takhle se alespoň dozvím, kolik lidí si jakou šablonu stáhlo (pokud vůbec). Protože většina z vás si stahuje jak jen je libo a ani nedá vědět.
A to, že šablonu nebude nijak upravovat, vydávat za svou nebo smazat zdroj Vám doufám nemusím říkat!
Pokud si šablonku stáhnete, napište mi prosím.

~ 5. Styly ~

19. června 2014 v 7:00 | ~ M. Darllet |  Styles
NEKOPÍROVAT ! POUZE PRO VLASTNÍ POUŽITÍ !

~ 8. Layout pro Perlu

18. června 2014 v 8:00 | ~ M. Darllet |  Wardrobe
Jak už jsem včera zmínila, ve Wardrobe najíždíme na 2. kolo objednávek (Takže holky, klidně mi už pošlete novou) A jako první tu mám layout pro Perlu s herečkou Holland Roden. Znova se Perle omlouvám, že jsem se úplně vyhla její představě. (Představovala si nějaký tajemný layout) Ale moje nálada dopomohla k vytvoření tohoto. (Proč mám dobrou náladu se dozvíte brzo, mám skvělé zprávy!!)
Každopádně s Perlou jsem spokojené, a to je hlavní! Příště se budu snažit vyhovět. :D :)

~ 7. Layout pro Katherine

17. června 2014 v 20:15 | ~ M. Darllet |  Wardrobe
Konečně tu mám poslední layout pro Wardrobe. A tímto uzavírám první kolo a prosím, aby mi holky poslaly objednávku layoutu pro 2. kolo. (Perluš, ty můžeš taky, i když už máš layout hotový) Takže Ren, Kataríno, Katherine a Emily, až budete chtít nový layout, napište. :)

~ 7. Templates

17. června 2014 v 6:00 | ~ M. Darllet |  Templates
OSTATNÍ ŠABLONY : 1 ~ 2 ~ 3 ~ 4 ~ 5 ~ 6
Mám tu pro Vás pár jednoduchý šablon ke galerii. Udělala jsem pouze 4 barvy, ale kdyby měl někdo zájem, přidělám i další.
Před stažením si PŘEČTĚTE PRAVIDLA pro užívání mé grafiky
NA ŠABLONÁCH NENÍ UVEDEN ZDROJ, PŘI POUŽITÍ HO UVEĎTE DO MENU!!!

ÚPRAVA FOTOGRAFIÍ ZDARMA!!!

16. června 2014 v 15:06 | ~ M. Darllet
PROSÍM, ČTĚTE POZORNĚ!!!
Přihlásila jsem se do projektu Balíčky služeb na servru Easytask. Můj balíček obsahuje úpravu fotografií dle libosti (Barva, Retush, Zahlazování...) A teď se na webu objevila slevová nabídka a můj balíček je zdarma. Takže pokud máte nějaké fotky sebe, s kamarády, zvářat, aut, z výletu atp. napište a já vám prvních 5 FOTEK moc ráda upravím. K článku přikládám i fotografie 2 upravených fotek pro ty, co mně do teď nepochopili. :D

~ 5. Signatures - Selena Gomez

16. června 2014 v 6:00 | ~ M. Darllet |  Signatures
Dlouho tu nebyly žádné signatury, tak jsem se to rozhodla napravit. Bohužel, pokus nevyšel, jak jsem očekávala. Můžete si všimnout, že v pravém horním rohu jsem špatně napsala adresu blogu. :/ No a všimla jsem si toho až teď, když jsem je nahrála do galerie. Takže pozdě. :D Tak prosím, pokud si signatury zkopírujete, napište k ním správný link. :)

PERSONAL CHOICE : 6.KOLO (+Zadání do 7. kola)

15. června 2014 v 16:59 | ~ M. Darllet |  PERSONAL CHOICE

HLASOVÁNÍ : od 15. 06. 2014 do 22. 06. 2014
Zadání tohoto kola bylo: Nejhezčí účes. V tomto kole máme posledních 5 finalistek, takže zde byl naposled použit automatický postup a poslední přičtení 5 hlasů. (Vím, že jsem to říkala i v minulém kole, ale nastala změna.) Tedy Renaiti dostane naposledy bonus 5 hlasů. No a uvidíme, jak to dopadne. Každopádně chci upozornit, že do finále postupují pouze 3! A finále bude rozdělené na 2 poloviny. Ale to Vám vysvětlím pak. :) Teď se koukneme na anketu a kdo ten automatický postup získal...

~ 7. Fotografie : Pejsci

13. června 2014 v 15:00 | ~ M. Darllet |  Fotografie - Zvířata
Omlouvám se, že poslední dobou moc neobíhám, ale v tomhle počasí to jinak nejde. Promiňte, ale nehodlám sedět u počítače, když je tak krásně. A když už se sem dostanu, vyřizuji si důležité věci. Ale abych Vás zas neochudila o článek, mám tu pro Vás nové fotografie našich psů. Nahoře je Chelsea. Bohužel té mám jen jednu, ale zato pro mně nejlepší. A na dalších je náš špekáček Ronnie. A jak už jsem se zmínila, furt jsem venku. Takže se těšte na spoustu nových fotek. A kdo by chtěl, může mně sledovat na instagramu : M.Darllet
Hezký zbytek tak krásného dne, já se jedu koupat do lomu. :3

~ 8. Layout pro AnneXo

11. června 2014 v 7:00 | ~ M. Darllet |  Layouty na přání

Tento layout pro AnneXo zdobí krásné herečky Lucy Hale a Lea Michele. Nějak jsem neodolala a opět zvolila růžové odstíny. Tou růžovou se snad nedá nic zkazit. :D A místo šplhajícího břečťanu doplnila layoutem keřem s květinami. Co myslíte, povedl se?

~ 6. Layout pro Renaiti

10. června 2014 v 14:33 | ~ M. Darllet |  Wardrobe
Jak už jste si většina všimli, nějaký čas dělám layouty pro blog From-Dead-World a jeho super adminku Renaiti, kterou jistě většina zná. Toto je už třetí v pořadí. 3. a zatím nejlepší co jsem pro ni udělala. Doufám, že příští bude ještě lepší. Jinak si nevšímejte dole vpravo toho zeleného obdelníků, na blogu je nastaven s animací, do náhledu sem ji nedávala.
Barvy jsem zvolila opět jemné, aby mi ladili k fotce Jennifer. Tak snad se layout líbí. Já jsem s prací spokojená. Ještě dodělám zbytek bonusů a bude kompletní. ;)
Co na něj říkáte vy? :)

PERSONAL CHOICE : 5.KOLO (+Zadání do 6. kola)

8. června 2014 v 12:47 | ~ M. Darllet |  PERSONAL CHOICE
HLASOVÁNÍ : od 08. 06. 2014 do 15. 06. 2014
Zadání tohoto kola bylo: Nejoblíbenější zvíře. Tímto tématem jsem si trochu naběhla. Já totiž (až na hady a pavouky) miluju všechny zvířata. Čekala jsem, že budete někteří maličko víc originálnější, ale to vůbec nevadí. Hlavně bych všem chtěla poděkovat, že nemusím vyřazovat za neposlání emailu jako v předchozích kolech. Takže vše bylo otevřené. A Katherin utekl postup o 2 body, takže bohužel nebude v tomto kole soutěžit se svým oblíbeným zvířetem : delfínem. Zde je anketa:
Ale jak už to chodí každé kolo, přeci jen jsem musela jedno zvířátko vybrat a tak automatický postupu získává...

~ 4. Styly ~

7. června 2014 v 14:53 | ~ M. Darllet |  Styles
NEKOPÍROVAT ! POUZE PRO VLASTNÍ POUŽITÍ!
Stahování prosím nahlašte!!

~ 4. Layout : Triangles

6. června 2014 v 9:17 | ~ M. Darllet |  Layouty blogu
Od : 19. 04. 2014 Do : 06. 06. 2014

~ Návstěvnost (Květen 2014)

5. června 2014 v 6:00 | ~ M. Darllet |  Statistiky
Strašně moc bych Vám chtěla poděkovat za tak krásnou návštěvnost. Oproti minulému měsíci mám skoro 100% nárůst. ♥ Jste zlatí, budu se snažit co nejlíp Vám to oplatit. :)

Navstevnost za minuly tyden (28.4. 2014 - 4.5. 2014) je:

~ 7. Layout pro Just-fav

4. června 2014 v 15:02 | ~ M. Darllet |  Layouty na přání
Veškeré layouty najdete pohromadě ZDE
Další layout na přání pro Beu s Jennifer. Bea chtěla nějaký veselý. Napadlo mně ho opět doplnit květinami. Se vším jsem 1000% spokojená. Nejvíc se mi líbí to menu. Vím, že samochvála smrdí, ale koukněte a posuďte sami. :)

~ 6. Layout pro Ultimate-TaySwift

3. června 2014 v 18:06 | ~ M. Darllet |  Layouty na přání

Nějak se mi ty objednávky začínají hromadit. Vím, že už někteří čekáte dlouho, ale nutit se do ničeho nehodlám. Nejsem robot na layouty, takže když mám chuť udělat layout s onou osobou, tak ho prostě udělám, i kdybych měla milion objednávek předním. Snad to všichni chápete. :)
Další layout na objednávku byl Flek a její znovuzrozený blog o Taylor. Doufám, že nový layout přitáhne spoustu návštěvníků. Mně osobně se líbí a Flek je také spokojená. Takže odškrtávám další a jdu na novou objednávku.
Snad se Vám líbí. :)

Měla bych prosbu!!!

1. června 2014 v 9:13 | ~ M. Darllet
Ahoj zlatíčka.
Omlouvám se, že nejsem moc aktivní, ale není čas. Snad se to příští týden zlepší a budu moc zase začít přednastavovat články, aby tu stále něco bylo. :)
A jak už jste se mohli všimnout nadpisu, měla bych prosbu! Jedná se o CPG GALERII. Ať jsem se snažila jak jsem mohla, nevím jak ji založit/získat. Kdyby se tu našla nějaký hodná duše, co by mi pomohla, byla bych vděčná! Za odměnu můžu nabídnout layout na již zmíněnou galerii. Sháním hlavně někoho trpělivého.
Pokud by se někdo přeci jen našel, prosím napište mi na email : Darllet@seznam.cz
Dále bych Vás moc chtěla poprosit, jestli by jste se nezaregistrovali (ZDE). Nezabere to ani minutu a mně to moc pomůže. Pokud se o tom chcete dozvědět bližší informace, tak si přečtěte tento článek. Řekla bych, že i Vám se to může hodit. :)
A ještě nezapomeňte na kontrolu/náběr nových AFFS ZDE
Máte-li nějaký dotaz, napiště SEM!

PERSONAL CHOICE : 4.KOLO (+Zadání do 5. kola)

1. června 2014 v 9:00 | ~ M. Darllet |  PERSONAL CHOICE
HLASOVÁNÍ : od 01. 06. 2014 do 08. 06. 2014
Zatím Vše probíhá stále stejně. Ten co vypadl, ani neposlal zadání do dalšího kola, takže stejně není co řešit.
Anketu z minulého kola, aktuální kolo, zadání do dalšího kola a anketu k hlasování najdete v celém článku.